HTML doboz

egészkicsicsoportképalexandrasarokIMG_5932.jpgágnesfestőálványapácaszöveghezférfiszopránnőitenor.jpg

minden, amit csak a nők tudnak...

NŐ KULT MANIFESTO Könyvek, novellák, filmek, irodalmi műsorok, cikkek és reakciók a test-lélek-szellem triászról, ahogy azt a nők látják... ........................................

Szomjas oázis - antológia a női testről

Bejegyzések

A SZÍV KUTYÁJA - DZSUNGEL A SZÍVBEN - lányok és apák, lányok és anyák antológiája

kékduplareklám.JPGvégső front borító apás.JPG

http://dzsungelaszivben.blog.hu/2010/10/25/mirol_szol_a_dzsungel_a_szivben_es_a_sziv_kutyaja_3

Lovas Ildikó író, Tóth Krisztina költő, író, üveges, Babarczy Eszter író, Karafiáth Orsolya költő író, kempművész, Kiss Judit Ágnes költő, író, lovász, Szemethy Orsolya grafikus, író, Forgács Zsuzsa Bruria, író, filmes-síznházas, anyaszerkesztő, Ladik Katalin, költő író, performer, Kiss Noémi, író, irodalmár, Bárdos Deák Ágnes énekes, író, performer, Gordon Agáta, költő, író

BDKképoldalra.jpgGordonAgata.jpglovasildikó.jpgTothKrisztina szabojjudit.jpgbabarczy2kicsi.jpgKarafiathOrsi  Sioréti Gábor narancs.jpgkisjuditágneskisebb.jpgSzemethyorsikicsi.jpgforgacskicsi.jpgLadik Katalin-Rubinsteinkicsi.jpgkissnoémigrafitiscsoszógabriellakicsi.jpg

Utolsó kommentek

A szív kutyája, Dzsungel a szívben, Szomjas oázis, Éjszakai állatkert - a Kitakart Psyché sorozat könyvei....

kékduplareklámkicsnyítve.jpgvégsőapásoldalra.jpganyak-cim-colorOLDALDOBOZBA.jpg

"SEGÍTS BÉBI, HADD ÉLVEZZELEK!"

2012.02.02. 09:04 oázis

 


"Elhittem, hogy nemcsak egy rés vagyok, amibe könnyíteni lehet, üreges járatok, amikben baszdühvel pörgetik a golyót, segíts, bébi, hadd élvezzelek, tartsd a ritmust, ne kalimpálj, ne szűkölj, én most istenesen meg foglak baszni." - részletek Csobánka Zsuzsa Flipper című írásából, mely megjelent a Dzsungel a szívben című antológiában...


fotó: Szilágyi Lenke http://www.panoramio.com/user/1049749

lenkehotelben


A szobában két vörös fotel várt ránk és egy villódzó tévé, csak szóljon valami. Nem kötött le a csípők vonala a klipben, egyre számoltam a perceket, amíg zuhanyozott, vajon most mit moshat éppen, mikor törülközik már végre, mikor érinthetem meg én is, de amikor kinyílt az ajtó, a képernyőre meredtem, hirtelen mindennél fontosabbá váltak a rángó csípők, a ritmus, ő viszont egyenesen a tv-hez ment, és kikapcsolta.  A motel portása ekkor húzta meg a flipper indítóját odakint a hallban.



 


A férfi, akivel voltam, nem teketóriázott, eldöntötte, hogy megteszi, és megtette. Csak ez kattoghatott a fejében, mert száraz voltam, mégis belém tuszakolta magát, ordítani tudtam volna, ha merek, de ő még erőszakosabban döfködött, én felszisszentem, de ő nem állt meg, a golyó meg röpült a flipper dombjain, emelkedőin, kacskaringóin, visszapattogott a falakról és a kis emelőkarokról, pöccintőkről és gömbökről. A portás csak utóbb nehezményezte a belőlem a lepedőre kiszakadó vért és a férfiból kifolyó taknyot. Hallottam, amint először jobb lábbal, aztán ballal rúgott egyet a gépen odakünn a hallban, hogy el ne veszítse a bedobált zsetont, sőt duplázzon, mindenhol fények villogtak, a sikeres lökésekre felkiáltott a gép, ő felhördült, nyert, duplázott. Eközben egy idegen test a motelszobámban a seggembe élvezett. Az idegensége lett ijesztő, amivé lett, testnedvekké, szagokká és körülményeskedéssé korcsosult. Megbasztam a gépet! – számolta a pénzt hangos felkiáltással odakünn a portás. Hajnali négyet mutatott az óra, bambán meredt a gépre.

 


 

Pokoli derékfájással, zsibbadó karral kellett mozdulatlanul feküdnöm, görcsös testtel, kényszerzubbony volt az ágy és kényszerzubbony az emlék, valahova nagyon messzire kéne innen menni, gondoltam, mielőtt a szemembe vakítanak a reggeli fények. A behúzott sötétítőn múlik minden, az fogja fel a napot, de az ablakon keresztül is beszivárog a hang, a betont törhetik lent, fülsiketítő a zaj és a kopácsolás, fúrás.


„Fehér sirályok a rózsaszín tengerparton” – ilyen nevetséges képeket aggatott rám. Nincsen nekem sirályfogam, és nem rózsaszín part a szám. Mert nyolc évvel később már ezt is ki tudom mondani, mert fájt, na nem a hiányod, hanem hogy akkor elhittem, hogy nemcsak egy rés vagyok, amibe könnyíteni lehet, üreges járatok, amikben baszdühvel pörgetik a golyót, segíts, bébi, hadd élvezzelek, tartsd a ritmust, ne kalimpálj, ne szűkölj, én most istenesen meg foglak baszni. Ha kell, ha nem. Játék az élet.


- részletek Csobánka Zsuzsa Flipper című írásából, mely megjelent a Dzsungel a szívben című antológiában...

 

Mit mondtak a Szomjas oázisról ők heten?

 

Kepes, Makk, Vekerdy, Bakács, Csányi, Hajós, "Esterházy"

 

http://szomjasoazis.blog.hu/2009/08/06/mit_mondtak_a_szomjas_oazisrol

 

Éjszakai állatkert, Szomjas oázis tartalomjegyzékei, szerzők bemutatkozója, képben és írásban:

 

 

 

A SZÍV KUTYÁJA TARTALOMJEGYZÉKE

 

http://mindenamino.blog.hu/2011/05/18/a_sziv_kutyaja_tartalomjegyzeke_2

 


DZSUNGEL A SZÍVBEN TARTALOMJEGYZÉKE

 

http://mindenamino.blog.hu/2011/02/18/dzsungel_a_szivben_tartalomjegyzeke

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"NAGY VONALAKBAN A NŐI SZEXUALITÁSRÓL"

- Tóth Krisztina

http://mindenamino.blog.hu/2011/05/27/mit_csinal_toth_krisztina_a_magas_labdaval_kerdezi_brr

 

"GYÖNYÖRŰ MELLEM VAN, HÍRES IS VAGYOK RÓLA"

- Babarczy Eszter


http://mindenamino.blog.hu/2011/06/22/gyonyoru_mellem_van_hires_is_vagyok_rola_babarczy_eszter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Miről szól a Dzsungel a szívben és  A szív kutyája?


http://dzsungelaszivben.blog.hu/2010/10/25/mirol_szol_a_dzsungel_a_szivben_es_a_sziv_kutyaja_3

 

 

A szív kutyája - Dzsungel a szívben:

Szerzők fotói:

http://dzsungelaszivben.blog.hu/2011/01/29/a_sziv_kutyai_bemutatkoznak_szerzok

 

 

 

ANYÁDNAK RENDÜLETLENÜL

 

http://dzsungelaszivben.blog.hu/2011/05/10/anyadnak_renduletlenul_1

 

HAJÓS ANDRÁS FELTÁMADT! GYŐZTEK A DEFIBRILLÁTOROK


http://szomjasoazis.nolblog.hu/archives/2011/04/30/Hajos_Andras_feltamadt_Gyoztek_a_defibrillatorok/

 

Ha hozzá akarsz jutni az antológiákhoz:

http://www.alexandra.hu


az antológiák anyaszerkesztője:

Forgács Zsuzsa Bruria

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása